Ədib

Jan Jak Russo kimdir?

Fransız yazıçısı, filosofu, bəstəkarı Jan Jak Russo haqqında məlumatları sizə təqdim edirik.

Jan Jak Russo 28 iyun 1712-ci ildə Cenevredə anadan olmuşdur. Onun siyasi fəlsəfəsi bütün Avropada Maarifçiliyin tərəqqisinə, eləcə də Fransa İnqilabının aspektlərinə və müasir siyasi, iqtisadi və təhsil düşüncəsinin inkişafına təsir göstərmişdir.

Jan Jak Russo Əsərləri

Onun “Bərabərsizlik” və “Sosial Müqavilə” mövzusunda çıxışı müasir siyasi və sosial fikrin təməl daşlarıdır. Russonun sentimental romanı Julie, yaxud New Heloise bədii ədəbiyyatda preromantizm və romantizmin inkişafı üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edirdi. Onun “Emile və ya təhsil” fərdin cəmiyyətdəki yeri haqqında təhsil traktatıdır. Russonun avtobioqrafik yazıları – müasir tərcümeyi-halın başlanğıcını qoyan ölümündən sonra nəşr olunan “Etiraflar” və Solitary Walkerin yarımçıq qalmış xəyalları 18-ci əsrin sonlarında “Həssaslıq dövrü” və sonralar müasir yazıları xarakterizə edən subyektivliyə və introspeksiyaya artan diqqəti göstərir.

Russo 1742-ci ildə həmkarı filosof Denis Didro ilə dostluq etdi və daha sonra Didronun “Etiraflar” kitabında romantik problemləri haqqında yazdı. Fransız İnqilabı dövründə Russo, Yakobin Klubunun üzvləri arasında filosofların ən məşhuru idi. O, ölümündən 16 il sonra, 1794-cü ildə Parisdəki Panteonda milli qəhrəman kimi elan edilib.

Jan Jak Russo

Jan Jak Russo Gəncliyi

Russo Cenevrədə anadan olub, o vaxt dövlətin və İsveçrə Konfederasiyasının protestant üzvü idi. 1536-cı ildən Cenevrə Hugenot respublikası və Kalvinizmin mərkəzi olmuşdur. Russodan beş il əvvəl, protestant traktatlarını nəşr etdirmiş kitab satıcısı olan əcdadı Didye Cenevrəyə qaçaraq fransız katoliklərinin təqiblərindən xilas olmuş və burada şərab taciri olmuşdur.

Russo fəxr edirdi ki, onun ailəsinin, moyen ordenindən dolayı şəhərdə səsvermə hüququ var. Bütün həyatı boyu o, “Cenevrə vətəndaşı Jan-Jak Russo” adlı kitablarını imzaladı.

Cenevrə, nəzəri olaraq, kişi səsvermə hüququna malik olan “vətəndaşlar” tərəfindən “demokratik” şəkildə idarə olunurdu. Vətəndaşlar mühacirlərlə müqayisədə əhalinin azlığını təşkil edirdilər, onların adı “yerli” adlanırdı və seçki hüququndan məhrum olmağa davam edirdi. Əslində, şəhəri “vətəndaşların” səsverməsi ilə idarə etməkdənsə, “İki yüzlər şurası”nı təşkil edən az sayda varlı ailələr idarə edirdi. Bunlar öz səlahiyyətlərini öz aralarından “Kiçik Şura” adlanan 25 nəfərlik icra qrupuna verdilər.

Tags

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.

Back to top button